A A A

Öppet nätverk Chefer inom personlig assistans

Ekonomi, hur gör vi? Hur klara ekonomin och samtidigt vara en attraktiv arbetsgivare? Hur möter vi krav på kompetens?

Dokumentation och genomförandeplaner? Kommunikation och information? APT och gruppmöten? Hur organiserar vi kring detta på bästa sätt?
Dessa teman togs fram av de chefer som närvarade på förra nätverksträffen. Om du tar möjligheten att i anmälan fylla i frågor du har inför träffens teman hjälper du till att forma träffen utifrån dina behov.

Välkommen till nätverksträffen där syftet är att du som chef och nyckelperson inom personlig assistans, ledsagning och avlösare får möjlighet att utbyta erfarenheter och ha en dialog med kollegor i andra kommuner i länet.

Innehåll

  • Dialog och erfarenhetsutbyte kommuner/stadsdelsförvaltningar emellan
  • Tema på nästa träff
  • Datum:
  • 2020-02-11
  • Starttid:
  • 09:00
  • Sluttid:
  • 12:00
  • Sista anmälningsdatum:
  • 2020-02-04
  • Plats:
  • Nicolaihuset, Sabbatsbergsvägen 1, Stockholm
  • Form:
  • Öppet nätverk
  • Målgrupp:
  • Chefer och nyckelpersoner inom personlig assistans. ledsagare och avlösare
  • Kontakt:
  • Malin Makboul
  • Övrig information:
  • Anmälan är bindande, men det går givetvis bra att skicka ersättare vid förhinder. Om platsen inte tas i anspråk och inte avbokas kommer en avgift på 500 kronor att faktureras. Avgiften skickas även ut vid sjukdom eller andra oförutsedda händelser som gör att man inte kan komma till föreläsningen eller kursen.

    Avanmälan senast två dagar innan aktuellt datum. Avanmälan görs via bekräftelsemejlet.

    Förmiddagsfika ingår. Meddela eventuella allergier.
  • Anmäl här